Organizator:

Idea konferencji Taropak Design

Podziel się

Podczas drugiej edycji Taropak Design uczestnicy konferencji otrzymali dużą dawkę aktualnej, branżowej wiedzy! Konferencja odbyła się w dniach 26-27 września w ramach Targów Taropak. Na kolejną edycję zapraszamy w 2023 roku!

Druga edycja konferencji Taropak Design, odbywającej się w ramach Targów TAROPAK, poruszyła kilka ważnych kwestii dla branży opakowaniowej. Jak ważny jest marketing dla branży? Jak duży wpływ na sprzedaż ma wygląd opakowania? Wraz z zaproszonymi ekspertami zastanowimy się: jak zaprojektować opakowanie, które skutecznie sprzedaje, na czym polega storytelling w opakowaniu, jaki wpływ na sprzedaż i projektowanie opakowań mają różnice kulturowe, a także podpowiemy jak wpłynąć pozytywnie na wrażenia z momentu otwierania opakowania.

Na własne oczy zobaczyliśmy, jak nasz mózg reaguje na konkretne rozwiązania opakowaniowe i dowiedzieliśmy się, co tak naprawdę przyciąga wzrok konsumentów wybierających opakowanie. Na żywo przeprowadziliśmy badania eyetrackingowe na uczestnikach konferencji!

Poznaliśmy także najnowsze trendy w surowcach do produkcji opakowań oraz porozmawialiśmy o wyzwaniach branży. Jak sprzedawać designerskie opakowania w obecnej sytuacji na rynku? Czy one w ogóle nadal mają znaczenie? Przedstawimy statystki ukazujące zmiany w trendach w ostatnich latach. Zaprezentowaliśmy nowoczesne rozwiązania wśród surowców opakowaniowych, które mogą zwiększyć sprzedaż.

Na zakończenie obu dni konferencji odbyły się debaty eksperckie, podczas której zaproszeni eksperci porozmawiali o tym czy design jest wartością dla konsumenta, który kupuje produkt, jakie problemy może rozwiązać lub przysporzyć design opakowania czy dlaczego warto poświęcić czas oraz środki na dobry design?

Konferencja odbyła się w dniach 26-27 września w ramach Targów Taropak.