Organizator:

Idea konferencji Taropak Design

Podziel się

Podczas drugiej edycji Taropak Design uczestnicy konferencji mogą liczyć na dużą dawkę aktualnej, branżowej wiedzy! Konferencja odbędzie się w dniach 26-27 września na scenie głównej w pawilonie 6.

Druga edycja konferencji Taropak Design, odbywającej się w ramach Targów TAROPAK, poruszy kilka ważnych kwestii dla branży opakowaniowej. Jak ważny jest marketing dla branży? Jak duży wpływ na sprzedaż ma wygląd opakowania? Wraz z zaproszonymi ekspertami zastanowimy się: jak zaprojektować opakowanie, które skutecznie sprzedaje, na czym polega storytelling w opakowaniu, jaki wpływ na sprzedaż i projektowanie opakowań mają różnice kulturowe, a także podpowiemy jak wpłynąć pozytywnie na wrażenia z momentu otwierania opakowania.

Na własne oczy zobaczymy, jak nasz mózg reaguje na konkretne rozwiązania opakowaniowe i dowiemy się, co tak naprawdę przyciąga wzrok konsumentów wybierających opakowanie. Na żywo przeprowadzimy badania eyetrackingowe na uczestnikach konferencji!

Poznamy także najnowsze trendy w surowcach do produkcji opakowań oraz porozmawiamy o wyzwaniach branży. Jak sprzedawać designerskie opakowania w obecnej sytuacji na rynku? Czy one w ogóle nadal mają znaczenie? Przedstawimy statystki ukazujące zmiany w trendach w ostatnich latach. Zaprezentujemy nowoczesne rozwiązania wśród surowców opakowaniowych, które mogą zwiększyć sprzedaż.

Na zakończenie obu dni konferencji odbędą się debaty eksperckie, podczas której zaproszeni eksperci porozmawiają o tym czy design jest wartością dla konsumenta, który kupuje produkt, jakie problemy może rozwiązać lub przysporzyć design opakowania czy dlaczego warto poświęcić czas oraz środki na dobry design?

Konferencja odbędzie się w dniach 26-27 września na scenie głównej w pawilonie 6.