Organizator:

Zobacz jak wyglądała druga edycja konferencji Taropak Design!

Partnerzy Konferencji w 2022:

Organizator

Program konferencji

TAROPAK DESIGN 2022

DESIGN, KTÓRY SPRZEDAJE

Dzień I, 26 września

Godz. 11:00-13:30

Miejsce: scena główna, pawilon 6, MTP

11:00 - 11:05  Rozpoczęcie konferencji

11:05 - 11:45 Nieświadomy proces zakupowy klientów. Badania neuromarketingowe – co dają, po co są. Case, teoria i praktyka.

Prelegenci: Joanna Florczak-Czujwid, Dyrektor Działu Badań Marketingowych i Hr-owych w ASM Research oraz Agnieszka Wójcik-Zachorska, Senior Project Manager w ASM Research

11:45 - 12:15 Jak zwiększyć sprzedaż produktu poprzez design? 5 kluczowych czynników sukcesu.

Prelegenci: Alicja Markowicz, Managing Director w Burgopak Poland oraz Agnieszka Combrzyńska-Gralak, Product Manager w Zing

12:15 - 12:45 Opakowania, które sprzedają

Prelegent: Joanna Rewaj, Strategy & Innovation Associated Director w Dragon Rouge

12:45 - 13:30 Debata: Czy design jest wartością dla konsumenta, który kupuje produkt oraz jakie problemy może rozwiązać lub przysporzyć design opakowania.              

Udział wezmą: Joanna Florczak-Czujwid - ASM Research, Agnieszka Wójcik-Zachorska - ASM Research, Alicja Markowicz - Burgopak Poland, Agnieszka Combrzyńska-Gralak - Zing, Joanna Rewaj - Dragon Rouge, Jarosław Siuta - Smurfit Kappa Polska

 

DESIGN, KTÓRY SPRZEDAJE

Dzień II, 27 września

Godz. 11:00-14:30

Miejsce: scena główna, pawilon 6, MTP

11:00 - 11:05 Rozpoczęcie drugiego dnia konferencji

11:05 - 11:35 Innowacje w brandingu - jak wykorzystać nowe technologie w kreowaniu marek?

Prelegent: Viktor Konovalov, Creative Director w Dragon Rouge

11:35 - 12:20 Design ma znaczenie! Poznaj opakowania zwiększające sprzedaż

Prelegenci: Jarosław Siuta - Project Manager Ds. Better Planet Packaging, Jakub Świętek - Innovation & Development Manager, Karolina Czochór-Banyś - E-Commerce Key Account Manager w Smurfit Kappa Polska

12:20 - 12:50 Jak Cię widzą tak Cię kupią - pierwsze wrażenie szansą na zwiększenie sprzedaży produktu?    

Prelegenci: Alicja Markowicz, Managing Director w Burgopak Poland oraz Agnieszka Combrzyńska-Gralak, Product Manager w Zing

12:50 - 13:35 Czy opakowanie ma znaczenie? Na co konsumenci zwracają uwagę podczas zakupów – raport z badań

Prelegenci: Joanna Florczak-Czujwid, Dyrektor Działu Badań Marketingowych i Hr-owych w ASM Research oraz Agnieszka Wójcik-Zachorska, Senior Project Manager w ASM Research               

13:35 - 14:30 Debata: Dlaczego warto poświęcić czas oraz środki na dobry design?

Udział wezmą: Joanna Florczak-Czujwid - ASM Research, Agnieszka Wójcik-Zachorska - ASM Research, Alicja Markowicz - Burgopak Poland, Agnieszka Combrzyńska-Gralak - Zing, Jakub Świętek - Smurfit Kappa Polska        

Konferencja odbyła się w ramach Targów Taropak 2022.

#

TAROPAK DESIGN 2022

Druga edycja TAROPAK DESIGN odpowiedziała na kluczowe dla branży pytania: Jak ważny jest marketing dla branży? Jak duży wpływ na sprzedaż ma wygląd opakowania? Jak zaprojektować opakowanie, które skutecznie sprzedaje, na czym polega storytelling w opakowaniu? Jaki wpływ na sprzedaż i projektowanie opakowań mają różnice kulturowe? Jak wpłynąć pozytywnie na wrażenia z momentu otwierania opakowania?

Dla kogo jest konferencja TAROPAK DESIGN?

- Project Managerowie, którzy w cyklu życia produktu odpowiadają m.in. za jego opakowanie,

- przedstawiciele agencji marketingowych i reklamowych, którzy współpracują z firmami związanymi z tworzeniem i produkcją opakowań,

- projektanci opakowań,

- producenci opakowań,

- zakupowcy,

- przedstawiciele firm oferujących surowce i półprodukty dla branży.

Partnerzy medialni

Idea Expo

Oferta

Zaufaj doświadczeniu! Z pasją budujemy stoiska targowe już od ponad 30 lat! W naszej ofercie znajdują się propozycje zabudowy we wszystkich dostępnych na rynku systemach wystawienniczych oraz rozwiązania nietypowe.

Restauracje GARDENcity

Designerskie restauracje w biznesowym centrum Poznania

Elegancja, nowoczesność, obsługa na najwyższym poziomie. Wewnątrz kompleksu mieszczą się przestronne sale, których charakter ewaluuje wraz z wizją i potrzebami gości: Saffron, Vanilla, Tabasco i Cinnamon. Restauracje: Basilico Bistro - express lunche i Oregano and Wine typu fine dining.