Organizator:
Aby wziąć udział w konferencji Taropak Design,
kup bilet na Targi Taropak 2022:

Partnerzy Konferencji

Organizator

Program konferencji

TAROPAK DESIGN 2022

DESIGN, KTÓRY SPRZEDAJE

Dzień I, 26 września

Godz. 11:00-13:30

Miejsce: scena główna, pawilon 6, MTP

11:00 - 11:05  Rozpoczęcie konferencji

11:05 - 11:45 Nieświadomy proces zakupowy klientów. Badania neuromarketingowe – co dają, po co są. Case, teoria i praktyka.

Prelegenci: Joanna Florczak-Czujwid, Dyrektor Działu Badań Marketingowych i Hr-owych w ASM Research oraz Agnieszka Wójcik-Zachorska, Senior Project Manager w ASM Research

11:45 - 12:15 Jak zwiększyć sprzedaż produktu poprzez design? 5 kluczowych czynników sukcesu.

Prelegenci: Alicja Markowicz, Managing Director w Burgopak Poland oraz Agnieszka Combrzyńska-Gralak, Product Manager w Zing

12:15 - 12:45 Opakowania, które sprzedają

Prelegent: Joanna Rewaj, Strategy & Innovation Associated Director w Dragon Rouge

12:45 - 13:30 Debata: Czy design jest wartością dla konsumenta, który kupuje produkt oraz jakie problemy może rozwiązać lub przysporzyć design opakowania.              

Udział wezmą: Joanna Florczak-Czujwid - ASM Research, Agnieszka Wójcik-Zachorska - ASM Research, Alicja Markowicz - Burgopak Poland, Agnieszka Combrzyńska-Gralak - Zing, Joanna Rewaj - Dragon Rouge, Jarosław Siuta - Smurfit Kappa Polska

 

DESIGN, KTÓRY SPRZEDAJE

Dzień II, 27 września

Godz. 11:00-14:30

Miejsce: scena główna, pawilon 6, MTP

11:00 - 11:05 Rozpoczęcie drugiego dnia konferencji

11:05 - 11:35 Innowacje w brandingu - jak wykorzystać nowe technologie w kreowaniu marek?

Prelegent: Viktor Konovalov, Creative Director w Dragon Rouge

11:35 - 12:20 Design ma znaczenie! Poznaj opakowania zwiększające sprzedaż

Prelegenci: Jarosław Siuta - Project Manager Ds. Better Planet Packaging, Jakub Świętek - Innovation & Development Manager, Karolina Czochór-Banyś - E-Commerce Key Account Manager w Smurfit Kappa Polska

12:20 - 12:50 Jak Cię widzą tak Cię kupią - pierwsze wrażenie szansą na zwiększenie sprzedaży produktu?    

Prelegenci: Alicja Markowicz, Managing Director w Burgopak Poland oraz Agnieszka Combrzyńska-Gralak, Product Manager w Zing

12:50 - 13:35 Czy opakowanie ma znaczenie? Na co konsumenci zwracają uwagę podczas zakupów – raport z badań

Prelegenci: Joanna Florczak-Czujwid, Dyrektor Działu Badań Marketingowych i Hr-owych w ASM Research oraz Agnieszka Wójcik-Zachorska, Senior Project Manager w ASM Research               

13:35 - 14:30 Debata: Dlaczego warto poświęcić czas oraz środki na dobry design?

Udział wezmą: Joanna Florczak-Czujwid - ASM Research, Agnieszka Wójcik-Zachorska - ASM Research, Alicja Markowicz - Burgopak Poland, Agnieszka Combrzyńska-Gralak - Zing, Jakub Świętek - Smurfit Kappa Polska        

Aby wziąć udział w konferencji Taropak Design,
kup bilet na Targi Taropak 2022:
#

TAROPAK DESIGN 2022

Przed nami druga edycja konferencji TAROPAK DESIGN! Jak ważny jest marketing dla branży? Jak duży wpływ na sprzedaż ma wygląd opakowania? Jak zaprojektować opakowanie, które skutecznie sprzedaje, na czym polega storytelling w opakowaniu? Jaki wpływ na sprzedaż i projektowanie opakowań mają różnice kulturowe? Jak wpłynąć pozytywnie na wrażenia z momentu otwierania opakowania?

Dla kogo jest konferencja TAROPAK DESIGN?

- Project Managerowie, którzy w cyklu życia produktu odpowiadają m.in. za jego opakowanie,

- przedstawiciele agencji marketingowych i reklamowych, którzy współpracują z firmami związanymi z tworzeniem i produkcją opakowań,

- projektanci opakowań,

- producenci opakowań,

- zakupowcy,

- przedstawiciele firm oferujących surowce i półprodukty dla branży.

Zobacz jak wyglądała debata podczas ostatniej edycji Taropak Design!

Partnerzy medialni

Idea Expo

Oferta

Zaufaj doświadczeniu! Z pasją budujemy stoiska targowe już od ponad 30 lat! W naszej ofercie znajdują się propozycje zabudowy we wszystkich dostępnych na rynku systemach wystawienniczych oraz rozwiązania nietypowe.

Restauracje GARDENcity

Designerskie restauracje w biznesowym centrum Poznania

Elegancja, nowoczesność, obsługa na najwyższym poziomie. Wewnątrz kompleksu mieszczą się przestronne sale, których charakter ewaluuje wraz z wizją i potrzebami gości: Saffron, Vanilla, Tabasco i Cinnamon. Restauracje: Basilico Bistro - express lunche i Oregano and Wine typu fine dining.