Organizator:

Partnerzy Konferencji w 2021 r.

O konferencji Taropak Design 2021

Taropak Design to nowy brand dostępny na mapie wydarzeń towarzyszących Targów Taropak, który jest skierowany nie tylko do projektantów i producentów opakowań, ale również do firm oferujących surowce i półprodukty dla branży. 

W branży opakowaniowej, z roku na rok na znaczeniu zyskuje papier. W 2021 r. papierowe opakowania odpowiadają już za ok. 37 proc. wszystkich dostępnych opakowań.

Podczas pierwszej edycji wydarzenia skupiliśmy się na papierowych opakowaniach i obaliliśmy mit dotyczący tego, że eko opakowania nie mogą być kolorowe! Udowodniliśmy, że dzięki zastosowaniu odpowiednio dobranych surowców i półproduktów eko może być kolorowe i naprawdę piękne!

Partnerzy konferencji Taropak Design z 2021 r. - Zing, Burgopak Poland oraz Intrograf – którzy są ekspertami w dziedzinie ekologicznych rozwiązań w opakowaniach, opowiedzieli podczas wydarzenia jak stawić czoła zmieniającym się, coraz bardziej skupiającym na ekologii, oczekiwaniom konsumentów oraz jakie zasady ekoprojektowania zastosować, by nie wypaść z rynku.

#

KOLOROWA EKOLOGIA

Konferencja Taropak Design to całkiem nowa koncepcja skierowana do branży opakowań. Tegoroczna edycja rozpocznie się od mocnego, choć kontrowersyjnego tematu – obalimy mit na temat tego, że eko opakowanie musi być szare. Pokażemy, że przy zastosowaniu odpowiednich surowców i zachowaniu zasad ekoprojektowania można stworzyć piękne, kolorowe i przyciągające uwagę eko opakowanie.

Tematyka konferencji TAROPAK DESIGN 2021

  • Jak konsument postrzega kolor w opakowaniu?
    Prelegent: dr Marek Borowiński, Shop Doctor 
  • Dlaczego opakowanie premium powinno być ekologiczne?
    Prelegentki: Monika Mazurek-Paszkowska, Burgopak Poland i Agnieszka Combrzyńska-Gralak, Zing
  • Opakowanie eko z perspektywy drukarni
    Prelegent: Ryszard Wielgos, Intrograf-Lublin S.A., Intrograf-Lublin S.A.
  • DEBATA:  Wymagania rynku opakowań ekologicznych vs. rzeczywistość
    Udział w debacie wzięli: Monika Mazurek-Paszkowska z Burgopak Poland, Agnieszka Combrzyńska-Gralak z Zing, Ryszard Wielgos z Intrograf-Lublin S.A. oraz dr Marek Borowiński, Shop Doctor 

Organizator

Partnerzy medialni w 2021 r.